Navigation Menu+

Fundacja promuje Polskę jako idealny kraj na duże kongresy

Posted on Mar 24, 2018 by in Bez kategorii |

 

Polska musi budować swoją markę jako nowoczesny i bezpieczny kraj z świetną infrastrukturą, aby wygrywać konkursy na gospodarzy światowych kongresów w różnych branżach.  Promocja Polski w ten sposób spowoduje, że inne kraje będą nie tylko bardziej szanowały naszą kulturę i nasze produkty na rynkach międzynarodowych, ale my sami będziemy bardziej przekonani o możliwościach rozwoju w naszym kraju w najbliższej przyszłości.

 

Będziemy wtedy bardziej zadowoleni z naszego życia w Polsce i mniej skonfliktowani pomiędzy sobą. Kiedy poczujemy się wspólnie bardziej dowartościowani i dumni z naszych polskich osiągnięć, to mniej Polaków, a szczególnie nasza świetnie wykształcona młodzież, będzie wyjeżdżało za granicę. Przez te „ucieczki” tracimy nasze zasoby intelektualne, które kosztowały nasz kraj dużo w finansowaniu edukacji młodzieży.

 

Mamy już świetną infrastrukturę w transporcie lokalnym i międzynarodowym, ponieważ nowe drogi i koleje oraz aż 14 polskich lotnisk wspaniale udostępniają nasze nowe centra wystawienniczo-konferencyjne w całym kraju. Do wszystkich z nich można dolecieć z naszej stolicy w mniej niż jedną godzinę. Wiele z tych lotnisk ma też bezpośrednie połączenia międzynarodowe.

 

Wiele innych walorów naszego kraju było omawiane na konferencji Poland Meetings Week 20 marca 2018. Dyrektor Fundacji „Polska Przyszłość” Marek Krawczyński uczestniczył w energicznych dyskusjach z gośćmi z wielu miast polskich jak także z zagranicy. Oczywiście wspominał również ponownie o naszych szansach na jeden z największych kongresów świata, czym jest Rotary International Convention. Nasze szanse coraz bardziej rosną, aby wygrać prawo gospodarzy dla Warszawy. Szacowane jest, że w związku z tą jedną wielką imprezą nasz kraj mógłby „zarobić” około 400 milionów zł., które byłyby wydane przez 30 000 gości na przejazdy z ponad 200 krajów razem z 10 dniowym pobytem i zwiedzaniem całej  Polski.

 

Konferencja była prowadzona przez dynamicznego konferansjera i eksperta w sprawach promocji Polski, Juliusza Klosowskiego. Eksperci z wielu polskich i zagranicznych instytucji brali udział w panelach dyskusyjnych. Temat wielkiej konwencji dla Rotary International prezentował Dyrektor Warsaw Convention Bureau Mateusz Czerwinski.